Skissutmaning

Då o då ger mig i kast med en skissutmaning. Denna veckan är det  www.designatblogg.blogspot.com sin som jag försöker mig på.

Skissutmaningen:

Resultat:



Inte av dom bästa kanske, men ok.
En ting jag ser att jag gör är att köpa massor med snygga papper, sedan går jag hem och letar efter nått kort som passar till pappret. Rätt eller fel.....vet ej. Känns nog som det skulle vara åt andra hållet egentligen.

Idag är planen att göra klart en halvfärdig LO som jag inte avslutade vid ½2 i natt, sedan skall scraphörnan städas. Kolla över va som  finns, eller inte finns för den delen, så man kan handla på sig mer grejer på mässan i mars.
Måste redovisa momsen på www.laptoplunches.se idag ochså. Boooooring........

Annars har vi tid på Perssonsbygg vid 1400 för att kolla förslag på nya köket. Mest spännande är om maskinlyften finns med och pris på det hela. Är förberedd på en hel del kan jag ju säga.

Ha en trevlig dag,
/Marianne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0